Optimizacija za tražilice

Internet je najdostupniji medij oglašavanja, međutim, samo postavljanje web stranica nije dovoljno da bi one donosile dobit ili barem isplatile uložena sredstva. Dok čitate ovu rečenicu, u svijetu se vrši preko 100000 Internet pretraga, neke možda baš s ciljem pronalaženja proizvoda ili usluge koju vi nudite. Svjetske statistike i istraživanja su pokazala da gotovo 90% svih posjetitelja prosječnih web stranica upravo dolazi sa tražilica. Pametnom i ciljanom optimizacijom stranica, povećavate promet stranice a samim time i broj potencijalnih klijenata.

Tražilice su najkvalitetniji izvor ciljane posjećenosti na Internetu, a ciljana posjećenost je ključ uspjeha svakog weba.

Što je SEO?

Search Engine Optimization ( skraćeno: SEO ) ili optimizacija web stranica za tražilice se naziva proces poboljšanja količine i kvalitete posjeta stranica putem pretraga po ključnim riječima prilikom korištenja organskog (standardnog, besplatnog)  pretraživanja.

Cilj optimizacije je povećanje ciljane posjećenosti web stranica sa tražilica čime se i povećava produktivnost stranica.
Metode optimizacije nisu jednostavne za savladati, prije svega jer uključuju mnogo sitnih detalja i faktora koji tek u pravoj kombinaciji daju prave rezultate.

  • format, položaj i sadržaj naslova stranice: Naslov je jedna od najvažnijih dijelova na stranici. Iz tog razloga se trudimo da naslovi stranicu budu što informativniji i deskriptivni
  • ubacivanje ključnih riječi unutar samih stranica: Postavljanjem u glavnu stranicu najviše ključnih riječi na razna mjesta povećava se šansa za boljim indeksiranjem nego kod ostalih stranica. Većina tražilica indeksira cijeli tekst jedne stranice tako da postavljamo ključne riječi i kroz tekst.
  • korištenje META zapisa: Meta zapisi su sakriveni unutar koda stranice. Neke tražilice traže upravo te zapise kako bi vrednovale stranice. Meta zapis može sadržavati općeniti opis i ključne riječi.
  • korištenje ALT zapisa: Ubacivanjem ALT zapise za slike postižemo bolje prepoznavanje sadržaja kod  tražilica. ALT zapisi mogu sadržavati i ključne riječi te tako poboljšati ranking.